1.-Configuració prèvia del compte
Dins de l'Outlook 2007 accedim a l'opció “Eines” i seleccionem "Configuració del compte...".
A la pantalla de configuració del compte de correu escollim l'opció "Crea...".
Tot seguit, escollim l'opció “Configura manualment els paràmetres del servidor o tipus de servidor addicionals”.
Seleccionem el tipus de servei que desitgem, que en el nostre cas serà l'opció “Correu electrònic d'Internet”.
2.-Dades principals del compte
A la següent pàgina hem d'introduir les dades referents al compte de correu. Després, seleccionem “Més opcions de configuració...”.
3.-Opcions avançades del compte de correu
Seleccionem la pestanya “Servidor de sortida”, escollim l'opció “El meu servidor de sortida (SMTP) requereix autenticació” i “Utilizar la mateixa configuració que el meu servidor de correu d'entrada”.
Quan premem acceptar, veiem que es mostra de nou la finestra “Configuració del correu electrònic d'Internet”. Seleccionem “Següent” per finalitzar la configuració.