ca es
Blog

Estiu, COVID-19 i piscines obertes, com ha anat?

08/10/2020

A causa de la crisi sanitària provocada per la COVID-19, molts sectors s'han vist obligats a adaptar-se a les noves directrius imposades pels organismes oficials per controlar el virus i així frenar la seva transmissió.

El passat estiu les piscines municipals s'han vist obligades a complir amb restriccions per augmentar la seguretat sanitària d'usuaris i treballadors.

A Perception, vam crear un nou producte digital, EntradesPiscina una aplicació que permet fer reserves prèvies, evitar aglomeracions, un control estricte dels aforaments i mantenir la distància física. S'adapta a cada piscina i a la situació viscuda a cada municipi.

Ara ja estem a l'octubre i hem pogut fer un balanç de com ha funcionat. Un total de 23 piscines han utilitzat aquest nou sistema. Poblacions de demografia molt diferent, des dels 600 fins als prop de 140.000 habitants.

De totes les piscines que han utilitzat la nostra aplicació, 22 d'elles estan ubicades a Catalunya i una a la província de Terol, Aragó.

Gràcies a EntradasPiscina hem aconseguit un bany més segur per a un total d’11.033 usuaris, que han realitzat prop de 47.000 compres/comandes, entre els diferents tipus d'entrades i abonaments que disposava cada piscina municipal.

A Perception estem molt orgullosos per com ha anat evolucionant l'eina a mesura que anava avançant l'estiu i adaptant-se a les necessitats de cada piscina. Els resultats són molt satisfactoris i els agraïments rebuts pels usuaris ens fan seguir millorant-la i consolidant de cara a un futur.

Opinions d'alguns dels ajuntaments que han utilitzat l'aplicació EntradesPiscina:

Ajuntament Castellolí

Treballem amb ells amb les eines de l'App Ajuntament de Castellolí (notícies, foto incidència, agenda, avisos...) Entràpolis i EntradesPiscina.
Hem volgut centralitzar-ho tot des de l'app, aconseguint d'aquesta manera informar a l'instant al ciutadà i permetre que adquireixi entrades d'espectacles, compres d'abonaments i realitzar inscripcions a les activitats, entre d'altres. Amb aquestes eines estem aconseguint tenir el ciutadà informat i permetre'ls que, a través del mòbil, es comuniquin amb nosaltres sense desplaçaments ni horaris.
La nostra valoració general per Perception és molt positiva, són un equip humà molt eficient i amable, donant sempre una bona i ràpida atenció.

Ajuntament de l'Ametlla del Vallès

Per primera vegada i a causa de les condicions excepcionals de pandèmia global en la qual ens trobem hem utilitzat l'aplicatiu. I no podem estar més contents, tant l'Ajuntament de l'Ametlla del Vallès com els ciutadans que n'han fet ús. Molt professionals i s'han adaptat a les necessitats particulars de l'ens local.

Ajuntament de Capellades

Ha estat una temporada d'estiu complexa, gràcies per la vostra atenció i professionalitat que en tot moment m'heu tingut i ens heu demostrat.

 

Ens alegra saber que hem pogut oferir el nostre granet de sorra en aquests moments tan desconcertants.

 

Arxivat a: General, Projectes

Butlletí electrònic

Actualitat, idees i consells pràctics sobre noves tecnologies i Internet.