ca es
Blog

Imatges de xarxes socials 2020: mides i formats

20/01/2020

Crear una bona imatge a través de les xarxes socials és essencial, sobretot, si es tracta d'una pàgina d'empresa. Utilitzar publicacions treballades i unificades pel que fa a la mida i al format provoca que la imatge que es projecta sobre nosaltres generi més confiança en l'usuari. Cada any, les xarxes socials pateixen canvis i les mides de les imatges es veuen afectades, és per això, que a Perception volem que estiguis al dia i que puguis publicar les imatges en el format i mida adequada.

Comencem el repàs?

Facebook

Fes destacar la teva pàgina de Facebook publicant els formats d'imatges més adequats per a cada publicació i arriba a tota la teva audiència.

  • Foto de perfil: La foto de perfil de la teva pàgina de Facebook es veurà en format quadrat. 
    • Ordinador: 180x180 píxels.
    • Mòbil: 32x31 píxels.
  • Foto de portada: Les següents mides serveixen tant per perfils personals com per a pàgines d'empresa.
    • Ordinador: 820x312 píxels.
    • Mòbil: 640x360 píxels.
  • Vídeo de portada: Per pujar un vídeo a la portada de Facebook la mida recomanada és de 820x462 píxels i una durada d'entre 20-90 segons.
  • Portada d'esdeveniments de Facebook: 1920x1080 píxels.
  • Imatges de publicació: En el cas de publicacions sense enllaç les mides han de ser de 1200x630 píxels, mentre que les imatges acompanyes d'un enllaç, la mida recomanada és de 1200x628 píxels.
Facebook 2020

Instagram

Actualment a Instagram es pot publicar en diferents formats, quadrat, vertical, panoràmica… Anem a veure quines mides són les més adequades!

  • Foto de perfil: 110x100 píxels.
  • Foto quadrada: 1080x1080 píxels és la mida recomanada, tot i que el màxim permès és de 2080x2080 píxels.
  • Foto vertical: 1350x1080 píxels.
  • Foto horitzontal: 1080×566 píxels.
  • Mida de Stories: 1080x1920 píxels
  • Mida del vídeo: 640x640 píxels i una durada màxima de 60 segons.
Instagram 2020

Twitter

Cada vegada són més els tweets que van acompanyats d'imatges o vídeos i és que està comprovat que amb una imatge s'aconsegueix molta més interacció que sense.

  • Foto de perfil: 400x400 píxels i haurà de tenir un límit de pes de 2MB.
  • Foto de portada: 1500x500 píxels i haurà de tenir un límit de pes de 5MB.
  • Tweets amb imatge: Es recomana una mida mínima de 600x335 píxels.
  • Tweets amb enllaç: 440x220 píxels.
Twitter 2020

LinkedIn

> Sabem que LinkedIn és la xarxa social més professional però que també requereix de formats i mides per les imatges publicades. ¡Atent/a!

  • Foto de perfil: 400x400 píxels.
  • Mida capçalera per perfils: 1584x396 píxels.
  • Mida logotip: 300x300 píxels.
  • Mida foto de portada per a empreses: 1536x768 píxels.
  • Banner de pàgina d'empresa: 646x220 píxels.
  • Imatge de post: 520x320 píxels.
  • Post amb enllaç: 520x272 píxels.
LinkedIn 2020

YouTube

> Encara que YouTube és una xarxa social centrada en la publicació de vídeos, també es poden publicar algunes imatges.

  • Foto de perfil: 800x800 píxels.
  • Foto de portada: 2560x1440 píxels, i un pes màxim de 6MB.
  • Mida miniatura de YouTube: 1280x720 píxels.
YouTube 2020

Pinterest

Pinterest, igual que Instagram, és una xarxa social visual, per aquest motiu, has de saber les mides més adequades per a les fotografies d'aquesta plataforma.

  • Imatge de perfil: 165x165 píxels.
  • Pines: El més recomanat és que l'ample dels pins ha de ser de 600 píxels, mentre que l'alt es recomana a 236 píxels.
  • Imatge de tauler: 222x150 píxels.
Pinterest 2020
Arxivat a: General

Butlletí electrònic

Actualitat, idees i consells pràctics sobre noves tecnologies i Internet.

Utilitzem Mailchimp com a plataforma de màrqueting. En fer click al botó de subscripció, acceptes la informació que serà transferida a Mailchimp per al processament de l'enviament del butlletí. Si vols més informació sobre les polítiques de privacitat de Mailchimp, fes click aquí.