ca es
Blog

Encara no tens un blog a la teva web?

15/10/2019

A Perception sabem com és d’important tenir un blog a la teva pròpia pàgina web, però també, som conscients que és un treball constant, per això, et donarem 6 motius perquè comencis a crear contingut al teu blog.

Una de les eines online que adquireix una importància vital en el món digital és la presència de tenir un blog incorporat a la pàgina web.

La presència d'un blog, no només ajudarà a ser més propers al nostre públic, sinó que serà una peça imprescindible en el nostre camí cap al posicionament de la nostra marca.

No et perdis cap motiu! 

1. Millorar la qualitat del trànsit web

Crear una estratègia de màrqueting de continguts a través d’un blog ben treballat, posicionant les paraules claus més rellevants relacionades amb el teu àmbit és una de les eines més eficaces per atraure més trànsit qualificat cap a la teva pàgina web.

Encara que no n'hi ha prou amb només buscar les paraules claus! També cal tenir clar al tipus de públic al qual ens volem dirigir.

2. Posicionament SEO

Quan parlem de Posicionament SEO estem parlant clarament de tenir un blog a la nostra pàgina web. Per què? Doncs molt senzill, ja que Google valora el contingut de qualitat, nou i periòdic.

"Com més contingut nou i original es crea, més probabilitats tindràs que la teva pàgina web pugi en el rànquing dels motors de cerca".

D'altra banda, publicar contingut relacionat amb els serveis o productes que ofereixes i utilitzar una bona estratègia i combinació de paraules clau en les teves publicacions, pot ajudar-te a fer que els usuaris que busquin els serveis que ofereixes, acabin trobant el teu lloc web amb més facilitat.

3. Captació de leads

Hi ha diferents tècniques a les quals podem recórrer per captar leads, com?

  • El recurs més bàsic és la incorporació d'una newsletter al blog, amb la qual poder tenir a aquests leads informats fins que facin el pas i es converteixin en clients.

  • Oferir-algun tipus de "regal digital", com, per exemple, ebooks, descomptes exclusius en cursos / productes...

 

4. Eina de màrqueting

A través d'un blog podràs escriure amb detall sobre cada un dels serveis o productes que ofereix la teva marca, a més d'escriure sobre temes del sector o fins i tot realitzar comparatives, publicar casos d'èxit...

Cada vegada que publiques al teu blog, avises als teus subscriptors, generant una nova raó per a ser visitat i augmentar les possibilitats de crear noves vendes.

Crear contingut al blog és treballar diàriament en la caracterització de la imatge de l'empresa o organització.

 

5. Compartir el contingut a través de les Xarxes Socials

Un altre dels avantatges que ens aporta la incorporació d'un blog a la nostra web és la possibilitat de compartir els articles a través de les nostres xarxes socials.

Aquesta, és una magnífica tècnica per aconseguir que els nostres continguts siguin compartits pels nostres seguidors i una excel·lent oportunitat d’aconseguir una visibilitat i abast més gran.

 

6. Interacció amb l'usuari

El fet de tenir incorporat un blog a la nostra pàgina web ens permet mantenir una comunicació amb el nostre públic. Com?

El nostre públic tindrà la possibilitat de comunicar-se amb nosaltres a través dels comentaris dels articles publicats. Comentaris als quals l'empresa o organització haurà de donar resposta transmetent seguretat.

Aquesta funció ens ajudarà a conèixer millor als nostres usuaris i a descobrir els seus dubtes i preferències.

 

Ja t'has animat a incorporar un blog a la teva pàgina web? Esperem que sí, tots són avantatges, aviat veruàs els canvis i començaràs a obtenir resultats! Contacta amb nosaltres i t'ajudarem amb el teu blog!

Sobretot, recorda, no només volem que els usuaris es quedin més temps al nostre web, sinó que també volem que hi tornin.

 

 

 

 

 

Arxivat a: General

Butlletí electrònic

Actualitat, idees i consells pràctics sobre noves tecnologies i Internet.

Utilitzem Mailchimp com a plataforma de màrqueting. En fer click al botó de subscripció, acceptes la informació que serà transferida a Mailchimp per al processament de l'enviament del butlletí. Si vols més informació sobre les polítiques de privacitat de Mailchimp, fes click aquí.