ca es
Blog

Què és el Google Shopping Experience?

Google Shopping Experience
15/05/2019

Fa temps que Google ha deixat de ser un simple cercador i s'ha convertit en una empresa de referència pel que fa a serveis a Internet. Ara, el gegant d'internet ha presentat Google Shopping Experience amb el qual afegirà la possibilitat de comprar des del cercador, en el mateix Google Shopping, en imatges i fins i tot des de YouTube. Ha arribat la fusió entre Google Shopping i Google Play!

Fins ara, Google Shopping ha estat un comparador de preus de productes, és a dir, un servei que oferia Google als seus usuaris perquè trobessin l'article que estan buscant al millor preu.

Amb aquesta actualització, Google Shopping Experience es convertirà en un nou competidor per a altres plataformes (Pinterest, Instagram o Amazon) on els consumidors descobreixen i compren productes.

Quins canvis presentarà la nova interfície?

El primer canvi serà la nova pàgina d'inici personalitzada en la qual els usuaris podran filtrar els productes que desitgin per funcions, marca i com ja passa en altres plataformes, llegir les valoracions d'altres consumidors, així com veure vídeos demostratius.

Google Shopping experience

 

Alguns productes estaran acompanyats d’un botó blau, que permetrà als consumidors afegir aquests a la cistella de la compra amb la possibilitat de comprar-los directament.

Google Shopping experience

On estarà visible Google Shopping Experience?

Aquesta nova experiència de compra amb Google abastarà tant els productes a:

  • El cercador de Google.
  • L'assistent de Google.
  • A Google Imatges.
  • A YouTube.

Els usuaris també podran triar entre adquirir el producte a través d'un establiment, d'un comerç en línia o directament des de l'aplicació de Google.

Què passarà amb els anuncis de Google Shopping?

Tots aquells anunciants que utilitzen el Showcase Shopping Ads per dirigir trànsit als seus llocs webs des de Google Shopping ara també podran fer-ho des de Google Imatges, Google Discover i en breus des de YouTube.

Una altra nova funció pel que fa als anuncis a Google Shopping serà que a més d'optimitzar la publicitat en base a objectius específics, també es podrà definir on es mostraran els anuncis.

Aquesta nova actualització es farà efectiva durant el transcurs d'aquest any i amb ella, Google donarà el seu salt definitiu al món de l’eCommerce.

 

Arxivat a: Articles

Butlletí electrònic

Actualitat, idees i consells pràctics sobre noves tecnologies i Internet.